سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجتمع چاپ چاپلینو

جعبه سخت؛ مناسب برای انواع بسته‌بندی

 

 جعبه سخت یا هاردباکس؛‌ جعبه‌هایی با انواع بسته‌بندی است. جنس بدنه جعبه‌های سخت، کالای داخل آن را از آسیب های خارجی محفوظ نگه می‌دارد. جعبه سخت از نفوذ گرد و غبار و حشرات به فضای داخلی محفظه جعبه جلوگیری می‌کند و فضایی امن و جادار برای نظم‌بخشی و بسته‌بندی به مواد و کالای مورد نظر ایجاد می‌کند.

جعبه سخت؛ همانطور که از نامش پیداست، جعبه‌ایست که از موادی محکم و سخت تولید می‌شود و به منظور بسته‌بندی و طبقه‌بندی انواع کالا به کار می‌رود.

نظم‌بخشیدن به برخی اجسام کم‌کاربرد یا پرکاربرد، دغدغه‌ایست که هر کسی در زندگی تجربه کرده است. ساخت انواع کمدها با طبقات و کشوها در سایزهای مختلف به همین منظور صورت گرفته است؛‌ اما دسته‌بندی و نگهداری اشیاء کوچکتر یا بدون شکل هندسی خاص، مقداری مشکل است.

جعبه سخت برای رفع این مشکل تولید می‌شود. استحکام بدنه و بهره‌مندی از ظاهری شکیل، استفاده از جعبه سخت را در جایی که در معرض دید باشد،‌ ممکن می‌سازد.

وجود سایزهای مختلفی از جعبه سخت، دست کاربران این محصول را متناسب با نیاز خود آزاد می‌گذارد. از دیگر محسنات جعبه سخت، قابلیت سفارش در تیراژهای متفاوت است؛ این موضوع، کار شرکت‌ها و ادارات و مدارسی که قصد اهدای جوایز یا هدایایی به تعداد زیرمجموعه خود دارند را راه می‌اندازد.

رنگ‌ها و روکش‌های متنوع در بدنه داخلی و خارجی جعبه سخت، مزیت دیگر این جعبه‌هاست. لازم است برای ارسال برخی مرسولات پستی، محفظه‌ای محکم و بادوام در برابر ضربات و پرتاب‌شدن به اطراف به کار رود؛ جعبه سخت این نیاز را در نظر گرفته و برای ارسال کالا به نقاط دور و نزدیک گزینه مناسبی است.